Milli lider Mahir Cavadov oxuculara bir anin heqiqetleri ve ermeni Heyderin azerbaycan xalqina qarshi etdiyi xeyanetler barede qisa melumat verdi.

14.09.2017 00:49

Her vaxtiniz xeyirli olsun ve xeyirliye acilsin menim dogma qardashim Mahir muellim.Bizim oxucularimizi hemishe 1988- 1995-ci il hadiseleri cox maraqlandirir.Hemishe oxucularimiz mene muraciet ederek  onlari maraqlandiran suallari sizlere catdirmagimi ve yigcam shekilde cavab vermenizi xahish edirler ve sizlere evvelceden  oz minnetdarliqlarini bildirirler.Mahir muellim,bu gunku mohzumuz  bir anin heqiqeti ve heyderin xeyanetleri barededir.Buyurub  bu movzu barede oz xatirelerinizi ve gozunuzun shahidi oldugunuz hadiseleri qisada olsa bizlere catdirmaginizi cox xahish edirik. Machir Djavadov : Heydər - iLham Əliyevlərin sifarişi ilə məhz mənə qarşi ƏKS çəkilmiş "BİR ANİN HƏQİQƏTİ" filmində, mənə ayid edilən səhnələr tam qondarmadir. 1994- cü il Oktyabir hadisələrindən sonra, Sumqayita, oranin prokuroru Fikrət Məmmədovun (İndi ki ədliyə naziri), dəvəti ilə getmişdim. Niyə, onun dəvətini qəbul edib, oraya getdim ? Çünki, 1985 -90-ci illərdə Sumqayit prokurorlugunda, prokuror köməkçisi, baş müstəntiq işləmişdim. Sumqayitda ki Aliminiyum zavodunun İdman zalinin direktoru, rəhmətlik Eldar Muradovun vasitəsi ilə, orada ki idmançilarla, Qarabagimizin müdafiəsi naminə six əməkdaşligim olmuşdur. O zamanlar, Sumqayit şəhər prokurorluguna mənim dəvətimi, Fikrət Məmmədov onunla əsaslandirdi ki, güya, keçmiş iş yoldaşlarim, 30.09.1994-cü il tarixində Bakida, Baş Prokurorlugun binasinda baş vermiş hadisələr barədə, şəxsən məndən eşitmək istəyir. Oraya gəldikdə, Sumqayit prokuroru F.Məmmədovun iş otagina daxil olandan təxminən 10-dəqiqə sonra, ora telefonla zənq edildi. F.Məmmədov telefonla danişdiqdan sonra, dedi ki, Sumqayit İdman Komitəsinin sədri Kar Qəhrəman səni Stadion kompleksində ki, İdman zalina dəvət edir. Bütün Sumqayit idmançilari, oraya yigişibdir. Onlar 30.09.1994-cü il tarixində, Bakida baş vermiş hadisələr barədə, mənim çixişimi dinləmək istəyir. Stadiona gəldikdə, ZALA yox, Kar Qəhrəmanin oldugu otaga yönəldim. O otagin qapisi İÇƏRİ açilirdi. Otaq, təxminən 50 kv.metr olardi. Onun qapisini açdiqda, gördüm ki, məni Bakidan Sumqayita müşahidə edənlər tərkibində olmuş Nazim adli omonçuda oradadir, hansi ki, Kar Qəhrəmanin yaninda olmamali idi. Omonçu Nazim, stol arxasinda əyləşmiş Kar Qəhrəmanin yaninda ayaq üstə durmuşdu, onunla cox yaxin taniş kimi söhbət edirdi. Hansilarinin tanişligi barədə isə mənim məlumatim yox idi. O məqamda, arxamda, məni, Bakidan Sumqayita müşahidə edənlər tərkibində olan, tərəfdarim Ramiz durmuşdu. Kar Qəhrəmanla omonçu Nazim məni gördükdə, otagin içinə açilan qapinin arxasina baxdilar. Onlarin o baxişindan anladim ki, qapinin arxasinda kimsə, mənə qarşi PİS NİYYƏTLİ kizlənir! Ona görədə, özümü bütün çəkimlə qapiya çirpdim və onun arxasinda qizlənən, betonla divar arxasinda oldugundan əzildi. Və ona görədə, əlində ətaşə hazir tutdugu "TT" tapancasindan mənə dərhal ətəş aca bilmədi. Mən də o məqamdan istifadə edib, otagin içindən mənə tərəf gələn Kar Qəhrəmanin üstünə atildim. Kar Qəhrəmana,, aldadici yüngül sillə vurub, güləş fəndi ilə arxasina keçib, ondan özümə qalxan etdim. O cür, özümü müdafiə hərəkətlərini mən edərkən, qapinin arxasinda duran əzdiyim şəxs, dayanmadan mənə tərəf atəş açirdi. Lakin, qapi ilə beton divari arasinda olarkən, mən tərəfin qapiya özümü vurmagim nəticəsində, əzildiyindən, onun gülləri mənə yox, Kar Qəhrəmanin stolunun arxasinda durmuş, xayin omonçu Nazimə dəyib onu öldürdü. Qapida duran müşahidəçim Ramiz, bir atəşlə o qatili yaraladi deyə, o mənə əlavə atəş aça bilmədi. Yani, Fikrət Məmmədovun o zamanlar məni Sumqayita dəvət etməsinin məksədi, Heydər - iLham Əliyevlərin əmri ilə məni öldürmək idi. Mən Kar Qəhrəmani həbs edib, Sumqayid prokurorluguna gətirdim və orada, mənə olan o qəsdi prosesual qaydada sənədləşdirməyə başladim... O anlarda, atam və qardaşim Rövşən mənə zənq edib dedilər ki, əgər sən bu hadisəni qabardsan, onda biz gərək Heydər Əliyevlə və onu dəstəklələyən milionlardan ibarət əksəriyyətimizlə, "ziyalilarimizla" VƏTƏNDAŞ müharibəsi edək ! Qayit gəl Bakiya ! Məndə, məcbur olub onlarin o tələbinə əməl etdim.Hormetli Mahir muellim,Bu gunku movzu barede oxucularimiza  verdiyiniz etrafli melumatlara gore shexsen size minnetdarligimi bildirirem.Derin hormetle Berxudar Qarabagli.14.09.2017-ci il Monako.

Назад

Koнтакт

Голос Азербайджана (Azerbaycanin sesi)
Amerika -Vashinqton,Америка -Вашингтон

Новости

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

© 2015 Все права защищены.

Создать бесплатный сайтWebnode